<3

sitter på en oerhört tråkig lektion..
uppenbarligen har jag en förmåga att få saker i huvudet också..
när jag gick i HP1 fick jag någon slags anslagstavla i huvudet, i HP2 fick jag något i huvudet som ramlade ner i huvudet på mig och nu i HP3 på denna lektion fick jag en hårt platsboll i huvudet! :o Vad i hela friden har jag gjort för ont egentligen?  :o
men jaja, sånt man får leva med.

I helgen som var så gick jag på en fest och träffade folk, pratade lite med en vän som jag svek för 2 år sen, jag ångrar precis allt jag har gjort mot henne.. När hon behövde mig som mest svek jag henne.. Men det var skönt att få prata ut med henne och hon förstog mig också (:
Träffade även andra som jag inte har träffat på ett bra tag :D
Trevligt var det iaf, var inte där så länge men endå, jag var trött och ville hem och dejta kudde och älskling :D <3



Igår va det 10 månader för mig och min älskling (: <3
Är så otroligt lycklig med han så det finns inte ord för det..
The only one for me is Anders <3



Nu ska jag fortsätta med den här tråkiga lektionen... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0