--......

jag trodde jag kunde få må bra och jag önskar att allt kunde vara bra men nej jag får inte ha det bra och jag får inte leva mitt eget liv, inte med dig i närheten... den enda som får mig på fötter nu är min älskling, utan han skulle jag inte stå där jag står idag. Det som händer varje gång vi åker och hälsar på hemma hos mamma tar livet av mig. Jag orkar inte med det här, jag vill ha det bra och det har jag bara om jag håller mig borta, men jag vill inte hålla mig borta från mamma, utan mamma skulle jag inte vara den jag är idag..
Det kanske låter konstigt men jag verkligen hatar dig, trodde du var min syster men nej så fel jag hade. du är den värsta jag någonsin har mött. jag orkar inte med dig.!
Lämna mig och mitt liv ifred och skaffa dig ett eget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0