uffa :(

Gud vad jag inte längtar tills helgen! :( låter kanske fel men på lördagen åker mitt älskade hjärta iväg från mig :( då blir det inte att jag träffar honom speciellt ofta :( stackars mig nu!!! 
Kommer sakna ihjäl mig men han har ju fått jobb och jag kan inte neka han att åka iväg och jobba direkt, är glad för hans skull.. får se om han blir fast anställd där uppe för då flyttar jag också!
 
5 DAGAR kvar tills han åker :'( <3
 
 
 
Anders, du och jag föralltid mitt älskade hjärta! Jag lämnar dig aldrig, den här tiden kommer bli fruktansvärt jobbig och ensammen och jag kommer sakna dig hela tiden men det kommer nog gå bra ändå, vi ses ju ibland iaf. <3
Jag älskar dig av hela mitt hjärta älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0