kjlkj

jag vill bara hem och lägga mig igen, elda och knöla ner sig under täcket!.. har sovit skit dåligt inatt :( var tvungen att sova på soffan för att det är alldeles för kallt i sovrummet, idag blir det att flytta sängen in i vardagsrummet och sen blir det att sova där tills det blir varmt ute igen! Det går i varje fall inte sova när det bara är 9 grader varmt i sovrummet! men jag har som sagt inte sovit så bra inatt heller för att jag inte kan sova så bra på soffan, sinnesrubbat vad kallt det kan vara!
Ändå eldar vi hela dagarna och sen när vi sover stoppar vi in så mycket ved som är möjligt sen sover vi och det hinner ju såklart slockna i brasan och bli svinkallt inne! :( Ogilla.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0