mmmmm,

önskar att jag kunde ta tag i skolan lite bättre men jag orkar inte, det är så himla mycket stress.. fast iofs kanske det inte blir så mycket stress om jag börjar leva mig in i det, så nu kör jag på och hoppas på det bästa..
och jag kommer gå ett 4:e år också om rektorn tillåter, får se det då fast egentligen hoppas jag att han inte tillåter ärligt talat.. men jag har lovat mig själv att sköta skolan bättre från och med nu...
synd bara att det tar kål på mig att jag knappt kan vara hemma på grund av ett skäl som jag tyvärr inte tänker ta upp nu, fast det gör egentligen inte så mkt det heller eftersom att det är typ ingen som läser iaf, men men..
vill verkligen kunna vara hemma hos min mamma mera men jag orkar inte med alla bråk med min syster hela tiden, det tar kål på både mig och mamma, tyvärr.. jaja nu skrev jag lite iaf, inte allt men en del.. jag älskar min mamma <3

så vi får se hur det går men jag ska göra allt jag kan, det är tur jag har min pojkvän iaf :')
jag älskar dig hjärtat mest av allt, du betyder så otroligt mycket för mig och jag vill aldrig förlora dig, jag kommer gå under helt i så fall.. jag kommer aldrig lämna dig, för du är den enda som verkligen har fått mig att le inifrån och ut, det bästa med allt är att du alltid finns där för mig om jag behöver och du får inte glömma att jag alltid finns här för dig om du behöver! Du är det bästa som hänt mig och jag älskar dig nu och föralltid med hela mitt hjärta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0