oj, länge sen nu..

över ett år sedan jag skrev här nu.. massor med saker har hänt, både bra och dåliga..
i början av förra året fick min syster gallsten vilket hon inte har nu längre (bra) men hon har ont dagligen och läkarna vet inte vad felet är (dåligt).. 
jag och min andra syster kommer nu mera bra överens och bråkar inte alls lika ofta som förr (bra).. 
mamma har hittat en kille som är sjuuuuukt trevlig och snäll (bra).. syster med för den delen (bra)..
vår älskade morbror gick bort i oktober :( (dåligt) VI SAKNAR DIG MORBROR! :'( <3
 
ja och sen har det ju hänt lite hemma hos mig och hjärtat också så klart ;) Vi har nu mer en orange och en svart/vit katt, båda hanar. Gustav (orange katt) är kastrerad och om någon månad är han 2 år.. Charmis (svart/vit katt) är okastrerad och nyss fyllda 6 månader :) 
 
Jag och hjärtat har det bra och vi har nu varit tillsammans i 2 år 4 månader och 17 dagar :) förlovad har vi varit i 1 år 4 månader och 17 dagar :') Älskar mitt hjärta massvis <3
 
mycket mer än så har jag väl inte att säga, eller? jag har ju också tagit studenten men det visste ni säkerligen redan. har dock inte hittat något jobb ännu :( men det kommer :) 
 
Nu ska jag fortsätta att kika efter jubb för den delen ;) 
Sitter på MiROi..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0