ska man kanske börja igen?

Ska man kanske börja skriva här igen, kanske en gång om dagen iaf, eller iaf när jag har tillgång till dator, internet och så klart om jag kommer ihåg ;) 
 
idag är en trött måndag, känner att jag gick till kojs lite för sent igår :p men det gör inget tror jag :D 
 
Nu är det iaf bestämt att min älskling ska börja jobba i Gällivare på Volvo Personbilar den 3:dje Juni, och jag blir såklart hemma ensam i huset men det ska nog gå bra tror jag :D hehe, kommer förvisso sakna mitt hjärta massvis :( men jag överlever endå skulle jag tro, han kommer ju komma hem minst en helg i månaden iaf :D 
 
Det som förmodligen kommer bli jobbigast är att sova helt ensam i våran säng, men jag vänjer mig säkert, sen så blir det ju att ta hand om hela huset, trädgården å katterna, givetvis mig också :p 
 
aja, nu ska jag inte sitta här och skriva mera, söka jobb med mina onda ögon.. att dom inte fattar att jag knappt ser något (egentligen ska jag väl inte sitta här om jag gnäller heller men skiter jag i...) 
 
Hoppas ni har det bra iaf, och fortsatt trevlig dag för det ska jag försöka ha ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0