30/12-09

idag väckte mamma mig och frågade om jag skulle följa med till stan för vi skulle handla åt mormor så jag klev upp, fikade klädde på mig. Sen åkte vi till mormor, gick in till  henne ett tag och mamma bytte plats på bilarna alltså körde ut mormors och in med våran xP
sen bar det av till stan och handla :)
och jag köpte skitäckliga tuggummin (kommer aldrig mer köpa)
jag vet fani nte vad dom smakade heller.. c)

men när vi kom tillbaka till mormor fick mamma byta plats på bilarna igen och vi gick in och pratade lite med mormor och sen så åkte vi hem :DDDD
när vi kom hem gick jag in till mitt rum och drog på mig filt och täcke (Y)
Skööönt vart det iaf dååå :X)

sen vart det att vi käkade och sen gick jag in till sängen igen :) sen kom ingalill och mamma och hon åkte iväg för mamma skulle skjutsa ingalill hem ;P
och nu sitter jag här alldeles ensam :)
mamma kommer snart igen :)


imorgon vet jag inte vad jag ska göra, hmm? kanske sova i morgon i stället då? ;P
hehe kanske inte heller..
jag vill ha pengar så sis kan komma hem igen :)
jag saknar henne :(((



JAGSAKNARDEJSIS <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0