asg*

Jaru emma, ;P
emma och matteläreren prata idag:
E: jag har faktiskt inte lagt ner pennan nu.
M: nej men du har blocket upp och ner.
E: oj då xD


fyfan vad emma äger alla xD hehe ;P

så jäkla kul..
jag kunde inte blogga igår för datan låste sig flera gånger så det får bli idag i stället..

Igår var jag med emma, oliver och ted..
ted var bara med en stund sen skulle han hem och äta..

vi viste inte vad vi skulle göra så vi gick bara fram och tillbaka i regnet. sen sluta det med att jag och oliver hade vattenkrig xD haha jag blev blöt up till knät xD hehe ;P
sen åkte jag och emma hem..



idag har vi inte gjort så mkt, men jag tycker synd om emma som ska vara i skolan till 5 :/ stackare..
det är engelska lärarens fel.. asg*
och vi käka pizza med jenny och matilda. väldigt gott vare ^^)
Tack jenny och matilda (Y)



men inge mer om de.
idag ska jag vara med Sandra <3 hon är saknad.
vet inte vad vi ska göra men det blir väl inte att göra så mkt. typ hänga hemma hos henne eller typ kanske gå ner på staden ;P
inte speciellt kul kanske men det ä'r kulare än att vara hemma ;P hehe..





och ni?
jag saknar min sis :/ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0