dagen

har vart bra förutom att den har vart tråkig då.. :/

först så vaknade jag gick upp och satte mig vid mamma och pratade med henne, men sen orkade jag inte prata nå mer så jag gick in till min säng och sov vidare (Y)
sen fikade vi och sen vart det mamma skulle tvätta. jag började då städa mitt rum lite. men jag orkade inte städa hela rummet. så då gick jag ut till förådet och letade skor.. asg*
städade lite i köket och sen vart det laga mat och äta den, efter maten diskade jag. och sen så satte jag mej i soffan och sitter nu här :)

i morgon blir det skola igen.. :S sen tror jag att jag ska hem..
sova tror jag det blir men jag vet inte..


jag vill prata.. jag har så tråkigt,, :S


det vart lite kort fattat nu men jag orkar inte skriva så mkt.. :S
jag bara önskar emma och oliver all lycka :) <3



JAGSAKNARDEJ<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0