:)

igår var det bullbak med mamma och på onsdag blir det mer bullbak (Y)
har vart toppen förutom ungarna då men dom räknas inte xD hee


idag har man inte gjort så mkt, vaknat, duschat, fikat, fixa sig, klä sig.
sen bardet av till Dagis för Nathali hade Lucia :)
hon var riktigt duktig faktiskt (A)
sen åkte vi hem eller vi var på väg hem och kom på att vi skulle
köpa korv asg*
och mamma hade inge pengar så vi stannade efter vägen och väntade på att
ingalill skulle åka förbi med moppen (BURR)
fick pengar av henne och sen vart det affären. :)
där träffade jag saknade LIE <3
sen åkte vi hem och nu sitter jag här.. ;)


sen vet jag inte vad jag ska göra.. kanske titta om datan funkar.. skärmen sluta fungera igår :/


imorgon vet jag inte vad jag ska göra mer än att läna tillbaka datan i skolan och
jag får låna skoldata :( SUCK!!!
jag som har allt mitt arbete i den datan men jag ska fixa över dom på usb minnet :)
efter skolan vet jag inte vad jag ska göra.. hem iaf ;) <3



JAGSAKNARDEJ </3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0