:))))

idag har man handlat täckbysor med lie ;P
sen vart det åka till mormor och sen på brogrillen och käka kebab :))
sen så åkte vi hem till mig och klädde på oss och sen så gick vi ut och hoppade i snön (Y)
yeeeeeeeeee ;P det ägde sönder alla :)))
sen gick vi hem till sandra och var med henne en stund ;)
skoj var det också.. sen gick jag, lie, elin och sandra ut en stund men sandra ville inte vara ute nå länge för det var kallt :( hon frös jätte mycket stackaren :/ <3
men jag, lie och elin gick och lekte mer i snön xD hehe skojj ;O
fyfaaan vad vi äger sönder alla (:
jag älskar er! <333


i morgon vet jag inte vad jag ska göra.. kanske vara hemma och vila (Y)
men jag vet inte riktigt..
men nu ska jag kika runt lite ;P <3


hej då (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0