har

inte skrivit på ett tag nu men jag har inte haft tid..

igår var det julafton (Y)
fick inte så mkt, men jag är nöjd med det jag fick <3
tack till mamma, pappa, ingalill :)
saknar min sis :/
hon kunde inte komma hem till jul!! :'(

idag har man inte gjort jätte mkt, lämnat ungarna, åka och hälsat på mormoir,
hem, smsat, datan, ätit xD
ja inte mkt, alltså :P hehe

men jag vet inte vad jag ska göra i morgon kanske ska vara med Sandra och Lie <3
älskar er <3

på nyår blir det vara med lie tror jag (Y)
det blir kul det ;P
tror jag får köpa täckbyxor tills dess xD hehe ;P
kanske vi leker spindelmannen igen ;)
hahahaha skojja bara ;P<3



En sak jag saknar också är Sommaren!
vill att det ska bli sommar!
NUU!!!
och jag vill ha massor med pengar så jag kan åka till sis :) <3
saknar henne nå grymt mkt!


JAGSAKNARDEJSIS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0