hmm,

idag har man inte gjort så mkt, bara vart i skolan och haft tröök. och vart hungrig som ett as.. :/
när jag kom hem och fick mat orkade jag nästan inte äta nå för jag började må illa.. vet inte varför :S
men skit samma mår inte illa nu iaf.. men jag tror det var mest för att ingalill satt och prata om spyor vid matbordet :S BLÄÄÄ! fyfan vad äckligt....



igår var jag i skolan sen vart det att jag åkte till sandra, skulle ta 20 över sju bussen hem men missa den för att sandra stog i duschen och sandras mamma sov hehe ;P (Y)
så det vart att jag fick ta 20 över 8 bussen hem och när jag kom hem ringde jag till pappa och efter 20 minuter kom han hit och hade med sig mitt busskort :D glad vart jag som fan...
fick ju slösa bort en massa pengar på att åka till skolan (vilket ingen gör frivilligt)

men inge mer om de..

fattar någon att jag blir less eller? NEE!! verkligen inte.. hatar detta..
jag orkar inte med skolan heller. så jag vet inte om jag ska sluta eller om jag ska fortsätta..
men jag tror det blir att jag stannar kvar *DJUP SUCK*
men skit samma då.. det är bra med utbildning så man kanske kan få ett jävla jobb någon gång..


och fy fan vad jag har trååkigt.. emma får ligga i stan med en kille och mysa, men vad får jag göra? vara hemma med två ungar! kul? nee.. verkligen inte!!!..
menmen, jag kommer få lida med det tills jag flyttar hemifrån eller nå.. eller kanske inte.. men inge detaljer.
jag kommer ALDRIG få en kille.. ingen vill ha mig :/ alla tycker jag är för smal och ser äcklig ut.. :(

men skit samma orka bry sej? nee..






jagsaknardej </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0