idag har

skolan vart ganska bra faktiskt,
började med att vi hade gympa som började 10.20 och slutade 11.40 (Y)
och jag åkte hem och käkade lunch xD
men palla va i skolan tills 3? nee!
så sen tog jag bussen tillbaka till stan 14.00 eftersom att vi hade engelska.
och engelskan var ganska rolig idag också (:
sen åkte jag hem halv 5 och var hemma 5, när jag kom hem så käkade vi pizza (Y)
gott och efterlängtat ;)

efter maten duschade jag barnen ;O
men det gick bra ;P
alltså syster mins barn (;

och i morgon blir det en seg dag i skolan med mycke arbete och prov.
buhu....


men när jag kommer hem ska jag nog vila. ;)
men nu ska jag gå och plugga ;P

PUSS PÅRE <333



jagsaknardej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0