jag

ringde polisen igår för jag och ingalill bråkade och sen började ingalill skälla på mamma då sa mamma åt mig att ringa polisen och det gjorde jag, sen när polisen kom så satte sig ingalill sen när mamma började berätta för polisen vad som hade hänt då drig ingalill och det var en polis som gick efter henne för han ville prata med henne och höra hennes version men hon ville inte prata.
efter ett tag fick mamma ett sms av ingalill som det stog har dom åkt än?
mamma svarade inte.
innan polisen åkte bad mamma dom åka något varv för vi viste att ingalill skulle komma tillbaka och mamma sa till poliserna att höra om det var lugnt men det var det ett tag också sen började det igen..
och jag vart lite arg och sparkade sönder dörren två gånger :/ två bigga jäkla hål i dörren in till mitt rum :/
sen så bråkade vi mer och jag skrek att hon var en fet padda och då sa hon glasögonorm åt mig, då vart mamma arg som ett bi och sa att hon inte fick säga det men hon hade kunnat sagt att jag var smal.. men inte glasögonorm för jag kan inte göra nått åt att jag har glasögon men hon kan göra något åt sitt FETT!!!
men hon kommer fjäska för mig när ungarna inte är här längre.
orkar inte skriva allt som hände men det var iaf det mesta som hände.
och ingalill trodde inte att jag hade ringt polisen och det gjorde inte mamma heller först men sen pratade hon med mig och då förstog hon att jag hade ringt..
och nathali trodde att dom skulle ta ingalill och sätta henne i fängelse men då sa polisen att dom bara tog tjuvar då vart hon glad igen :)
en av poliserna är min gamla dagisfökens barn ;P


men inge mer om de nu..
idag har jag inte gjort mycket mer än att fått en ny data som jag ska låna tills min är hel igen :)
det var inte bara min som hade blivit konstig och skärmen hade slutat funka på.. hehe

men skit samma den här datan är också konstig. den tar inte emot laddning för lampan bara blinkar rött hela tiden och om jag drar ur kontakten så dör datan helt.
ska gå dot med den i morgon om det inte funkar efter inatt och fråga vad det är för fel.
hoppas jag inte får en ny data igen.. asg*



iaf så ska jag nog leka runt lite nu på internet och sen ska jag spela spel med mamma :D
sen ska jag sova.

imorgon börjar jag inte förens halv 1 :) men jag slutar 4 asg*
hehe ha det bra alla glada :)




JAGSAKNARDEJ </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0