jag

är trött som ett as och vill hem och sova :/
men det får jag inte så klart. :S
men skit samma då. jag behöver inte göra nå på lektionen iaf.. hehe xD
sen har vi matte och då får vi tillbaka provet som vi gjorde igår.
jag tror att jag klarade det. det kändes bra :)

när ja kommer hem vet jag inte vad jag ska göra. tror det blir att lägga mgi i sängen och
sova en sväng. eller nää, jag ska nog äta först sen kanske jag hittar nån som vill skriva med mig
på msn eller nå.. xD
men det är det väl inte eftersom att emma skulle stanna kvar i stan med oliver.. asg*

imrogon börjar vi 20 över 10 nice med sovmorgon (Y)
men det är ju synd att vi ska pajja det med gympa  :( suck, suck, suck.
men det är iaf badminton (Y)

efter skoldagen i morgon så ska jag nog hem och vila, om jag inte ska vara med emma (Y)
men det är ju sånt som märks.. asg*








JAGSAKNARDEJ </3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0