Loooooov!!!

äntligen är det lov :)
idag så skulle jag börja fem över tio, men när vi skulle ha den lektionen så var det städerskor som städade i den salen och då sa läraren att vi inte behövde gå påden lektionen eftersom att nästan alla var klar (Y)
sen så satt jag nere vid skåpen och väntade på att dom andra lektionerna skulle börja men då kom hela klassen och hämtade sina saker och gick, då gick jag upp till läraren och frågade om vi hade försäljning och service men då sa hon att vi inte behövde det heller så då fick vi åka hem ;)
det var ju bra att vi slapp lektionerna som vi skulle ha men jag hade ju kunnat stanna hemma i stället. :P
skit samma, ;P

imorgon vet jag inte vad jag ska göra, vara hemma tror jag, för jag har ont i magen :S

jag saknar min sandra <333
jag vill aldrig förlora dej sandra jag kommer aldrig lämna dig.
du är min bästa vän och jag kommer alltid att älska dig, du är som en syster för mig.
jag vill verkligen inte förlora dej för du är den enda jag kan lita på <3
du och jag mot världen sandra <3
sandramellqvist forever <33333





men jag saknar även min sis :/ </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0