pallar

fan inte snart!
det är åt helvete med allt.. less på allt..
vad är meningen med livet egentligen?
mitt svar är: INGET!!!


jag har inte gjort så mkt idag, vart i skolan hade lektion en stund
och fick reda på att jag fick G på provet (Y)
sen var det lucia och sen var det lektion igen.
har gått bra i skolan idag.. går fan så mkt bättre när jag inte
har min svans fastkopplad asg*

när jag åkte hem hoppade jag av vid bergviksskolan och hämtade josefin
och sen gick vi hem till helvetes nathali och när vi hade kommit hem så kom
ingalill efter ett tag och då gjorde mamma och ingalill mat och sen käkade vi
TACOS var det (Y) gott iaf :)


och jag har kommit på att varför skulle jag ta influensa sprutan för?
spela roll om jag hade fått svin helvete! dö är nog bättre än det här livet.
men men nu är det försent har ju redan tagit den :S


jag vill träffa min bästaste bästa vän SANDRAMELLQVIST <3
saknar henne som fan <3




sis, jag förstår om du inte vill komma hem till denna skithåla!
JAGSAKNARDEJSIS </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0