skola,

som vanligt.. xD

men jag är så jäkla trött och jag kommer inte på nå att skriva om..
jag väntar på att emma ska bli klar också.. så vi kan göra gruoo grejs.. asg*

idag har det inte vart så mkt, bara bussen till skolan, uppe på skolan, in i skåpet. upp på lektion och nu sitter man här och ska sitta här tills 11.00 eller nå och har suttit här sen 07.45 :/ sen är det lunch tills 12.20 (:
sen börjar lektionen och slutar 13.20 då ska jag och emma ner på stan och vänta på oliver och kim ;)
när dom har kommit vet jag fan inte vad vi ska göra.. det blir väl att gå runt och ha trööökigtsom vanligt :/
men det är ju kul xD hehe ;P
sen ska vi ta bussen hem vid halv fem xD hehe ;P

och vi ska gå och äta mat idag.. vafan det är
är ju TORTILLAS xD hehe Gott som Fasiken.. asg*

men i morgon ska jag till dagis då xD följa med mamma så inte får det trööökigt.. :)
kanske kul att träffa lite gammalt folk också.. :D

men nu ska jag väl fortsätta att tröökaa. asg*



vart inte så långt blogginlägg idag eh, men det kommer nog mer någon dag xD hehe ;P


Puss på mina vänner <3




JAGSAKNARDEJ </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0