tjoo,

på alla (:

idag har vart en segis dag och jag har vart så jäkla slut och haft träningsverk i armen, höften och ner till knät, plus nacken :S
det suger att ha ont :/
men skit i de.. vad ska man göra åt de.. asg*


iaf idag så börja dagen med..


..stress *suck* det gjorde ju inte att man vart mindre trött.. :S
sen fortsatte dagen med prat prat och mer prat xD
och johanna var snäll idag vi fick sluta 20 minuter tidigare (Y)
så jag och emma gick ner på stan och kika på Skogs Guld och sen gick vi till bussen och vänta på den, och efter typ 5 minuter kom emma på att hon var hungrig och ville gå på kalles och köpa strips så vi köpte en varsin strips och käkade dom sen kom bussen asg*
vi satt med elin och någon alex som jag inte känner :)
hehe men när jag kom hem så käka vi kött, pommes och FRANSK SALLAD (L)


just nu sitter jag och lyssnar på musik och har ASIGT jäkla ont i huvvet.. :/
pratar även med oliver och emma på msn :)
och kikar om kring på internet.. (Y)


men inge mer om de nuu..

.. imorgon blir det skolan och sen hem.. sen vet jag inte.. asg*
på lördag ska jag till dagis med josefin, nathali och mamma, det är nå typ julpyssel eller nå.. ;P
mamma ville att jag skulle följa med så hon inte fick så tråkigt.. asg*

på söndag vet jag fan inte vad jag ska göra ;P
sånt märks.. bloggar väl lite kanske



jagsaknardej </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0