äntligen..

jag kom på mitt lösenord nu..
jag ska ta bort den andra fan! jag vill inte ha den kvar när jag har den här.. xD

men nu ska jag sova tror jag, eller inte..
ska ha lektion 13.40 fan vad tröök
vi har as lång lunch på tisdagarna nu :S
vet ni hur drygt det är eller? :O


men skit samma!
jag sitter i en trapp med emma asg*
och väntar på att lektionen ska börja.. :D

jag vill hem och sova nu, men det får jag vänta med.
När jag kommer hem blir det nog att jag lägger mig i en
sköööön säng hemma och VILAR! fett skönt. jag har  ju faktiskt
inte sovit så mkt två nätter nu.. :(
Första natten var det nathali som hosta andra natten var det katten som väckte mig flera gånger. :/

fan vilket långt inlägg det vart idag då xD hehe
men jag måste bara säga en sak till. jag saknar min sis nå otroligt mycke <3<3<3




kom hem nu då!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0