hemma

nu igen :)
Sitter och pratar med Emma älsk på msn :)
Ja visst ja.. har ju glömt att säga att emma har kille nu :)
Oliver (L) Emma <3


på fredagen åkte jag till pappa, gjorde inget speciellt då. men på lördagen vart det lite mer roligt.
pappas kompis kom och vi åkte och handlade sen käkade vi och när dom hade åkt hem
så vart det att en annan kom och då åkte vi iväg på kvällen och stjussade han till en fest och
vid halv åtta så hämtade vi honom i bollnäs igen. sen åkte vi till Ina och hälsade på Söderhamns Raggarklubb. (SAC)
sen efter det så vart det att vi åkte till marma pizzan och jag stanade i bilen.. sov lite och sen när vi åkte hem så SOV jag verkligen.. var lite halv vaken men helt borta på samma gång asg*
kommer knappt ihåg nå eftersom att jag sov. asg*

men inge mer om de.
imogon är de skola igen *SUCK*
men jag får i af träffa emma igen.. saknat henne :(
och jag gillar inte att nathali inte vill sova xD hehe


imrogon när jag kommer hem vette fan vad jag ska göra. kanske är någon kul som ringer. men det är det väl inte som vanligt xD hehe ^^)


menmen, nu ska jag kika omkring lite. på bdb och så...
hej då bloggen och alla glada ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0