idag..

.. har det inte blivit så mkt prat, bara lite hemma i morse sen inge mer. eller jo när jag stog och väntade på bussen så prata jag med Sandra <3

Är själv i skolan idag. Alltså inte själv men jag har inte Emma <3 att prata med nuu.. hon är hemma och sjuk..

och jag glömde engelskan hemma idag, jag som trodde jag hade den här o skåpet. (klaga inte att jag är trött)
men skitsamma kommer bara bli ihjäl slagen av engelska läraren men skit samma.. :/

glömde inte bara engelskan jag glömdepengar också :S
vafan, det är inte min dag idag...

och efter skolan blir det hem och hjälpa mamma med städ. om det inte är någon kul som ringer ocgh vill ha ut mig då.. xD
men jag tror nog att det blir vara hemma och hjälpa mamma, vilket inte är så roligt men skit samma.. :)

jag ska snart gå upp på lektion.. det börjar om 13 minuter..
Ha det bra alla glada <3







SAKNARDEJSIS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0