ja,

nu sitter man i skolan och har lektion men jag har inget att göra, jag
är klar med kapitlet som vi håller på med. och nästa uppgift är ett grupparbete
och jag ska jobba med emma men hon är inte riktigt klar än, men det kommer
det också.


och i morgon ska man till skolan också.. det är öppet hus..
*GÄSP* skolan på en lördag!
fy fan vad jobbigt.
och då blir det bil til mohed och 100an från mohed och in till skolan.
sen ska man nog handla lite god saker av steffe och dom.. ;P
men jag vet inte om jag får tag på pengar. men det märks. :)


men nog om det!
Idag har det vart skola hela dagen. men kom till stan ungefär halv 8 och gick
upp till skolan och in i skåpet med skor och jacka sen vart det upp och jobba och har suttit
här sen kvart i 8. och klockan är halv elva nu ;P
Först var det Administration två lektioner sen så är det näthansdel nu och sen blir det försäljning och service :S

men nu ska jag göra nå..men jag vet inte vad.. men hej då (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0