men kuull? :P

nu sitter jag här och pratar med emma i telefonb och sandra kogga precis ut från msn.
idag jag har inte gjort så¨mkt.. bara suttit i skolan och haft allmänt tröööök :/
men skit samma ska man ha jobb måste man lida lite xD

men i morgon ska det bli skolan sen blir det hem och trööööök :/
hmm, jag vet inte vad jag ska göra i morgon efter skolan :( men det märks ;P <33

fy fan vad jag skriver nlägg nu då :P hehe xD gjorde det inte förr.. haha
men skit samma har man tråååkigt så har man ;P hehe xD


om ni undrar vad jag gör så sitter jag inne på bdb och fb och har allmäääänt trööök :S
och msn så klart xD hehe men nu ska jag inte skriva nå mer än det här...


...fy fan vad jag saknar dej :'( <3
jessica kom hem igen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0