men tjena,

och jag har trööökigt :S
och jag har lektion.. Administration.. :/
men jag förksöker ha kul.. men det är inte det lättaste när man har lektion.. asg*

men skit samma..
idag har jag inte gjort så mkt, haft en lektion.. Matte..
imors sov jag över.. hade en halv timme på mig från sängen till bussen.
klädde på mig och fika snabbt som en tok.. medans mamma packade mina saker.
och sen så vart det att jag och emma gick till bussen..

efter att vi hade kommit till skolan och gick och satte oss utanför svenska salen
alltså lektionen som vi skulle ha på morgonen..

och då kom jag på JAG STRESSADE I ONÖDAN! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHH!!!!!!!!
fy fan vad den här dagen har vart pissig. :S


men skit samma. när jag kommer hem ska jag dampa lite på att jag inte får ledigt imorgon.. :/
men jag vill det.. bara för att jag inte har nå att göra.. :S men jag antar att jag läre till skolan
iaf.. men skit samma..annars har ju inte emma någon att vara med så..

efter att jag har gjort de ska jag nog sitta vid datan och ha allmänt trööökigt som vanligt..
om det inte är någon rolig som ringer då förstås ;P
men det tror jag inte att det är.. xD


i morgon blir det till skolan och efter skolan blir det hem, åka till bollnäs sen blir det nog att mamma skjutsar (stavas?) mig till pappa så blir jag där i helgen :) <3


efter helgen vette fan vad jag ska göra mer än skola då förstås.. :S menmen, så är det :/



jagsaknardej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0