nu

sitter jag inte och gör så mkt.. mest slappar på lektionen (Y)

men idag så blir det att åka till pappa och hälsa på xD hehe ;P
jag ska ringa mamma när bussen är i marma (från emmas mobil) så ska jag hoppa av vid myskje(stavas?)
så hämtar hon mig där.. sen åker vi till mormor och sen bär det av till bollnäs och handlar.. sen ska jag försöka få tag på pappa för han måste hämta mig i bollnäs :)
men jag vet inte hur jag ska kunna ringa han, eftersom att jag inte har nå pengar på telefonen
men man kan ju alltid hoppas att mamma fyller på den (Y) hehe xD ;P


men inge mer om de nu xD

jag är hungrig.. -.-'
men jag vill inte ha maten som är i skolan idag :S
men jag måste väl äta endå..



jagsaknardej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0