väntar väntar och väntar..

som vanligt sitter man och väntar på att lektionen ska börja, har inte vart så mkt prat idag heller.. bara lite.. eller närmare kanske tre ord.. :/ jag saknar emmas babbel :S
men jag vet inte när hon kommer tillbaka till skolan.. hon ör ju sjuk.. asg*


men nog om det! jag vill hem.. och sova! men det får jag inte.. går till 4 idag :/ alldeles utan emma :S buhu ^^)

och nu ska jag inte skriva så mkt mer. förutom att jag har näthandel och har haft svenska vilket jag tyckte var onödigt.. för att det var nån konstig sak som bara pratade :O men skit samma...
jag vill iaf hem och prata! jag är pratsugen men jag har ingen att prata med.. jag har itne träffat på någon som vill prata så mkt.. asg*
men skit samma det kan inte skada att vara tyst heller xD

nu vill jag iaf hem!!!!!
ha det bra bloggen och dom som läser ;P




jag saknar min sis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0