hej, hejdå! :P

hejhej ^^
lite mer uppdaterad nu va? :P


ja idag ska jag till sandra men det vart ingen resa till uppsala iaf, dom kanske kommer upp med hunden istället för att sandra och jag ska hämta henne :) faktiskt skönt att slippa åka ner :P hehe ^^ jag gillar lixom inte att åka buss -.-' för det är sååååå tråkigt xD hehe ^^ men inge mer om det nu eh.
jag ska ju som sagt till sandra idag och äntligen får jag träffa henne igen efter flera veckor :DDD <3 det var ett tag sen sist och jag har saknat henne och sankar henne fortfarande :/ för jag har inte träffat henne  än men det blir vid halv tolv kanske och sen så åker jag hem med 20 över 5 bussen :P


nu sitter jag på Arbetsmiljö och säkerhet,  vi ska sammanfatta ett kapitel som är hur långt som helst :S jag tror det är nå på 80 sidor eller nå :sss JOBBIGT!!! :P men inte tänker jag väl nu prata om hur jobbigt och hur tråkigt det är för jag har ju inte gjort så mkt. xD (inget faktiskt) ;P
men jaja nu orkar jag inte skriva nå mer..

Jag färgade håret igår :P eller blekte :)

hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0