kokokookokokosnööööt

igår var det min födelsedag och nästan ingen i släkten sa grattis :s Jätte kul att ingen kommer ihåg en! :o men de skiter man i... inget att skriva om som vanligt och ja, jag har vart seg med bloggandet på senaste tid men jag har faktiskt inte haft någon alls lust. i lördags fick jag och min famlij med massor fler reda på en VÄLDIGT hemsk sak tyvärr :/ men det ska vi inte ta här så alla vet. ni behöver inte fråga!!
men jag fick iaf världens bästa present. jag fick tillbaka min Lie <3 fy fan vad det kändes skönt att hon ringde just på min födelsedag och ville att vi skulle vara vänner (y)

jag har tråkigt just nu och jäkligt ont i magen.... saknar min syster och fler.
jag vill hem nuuuuu!! :|

hej då jag orkar inte skriva mer.. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0