R.I.P :(

sitter och har tråkigt, lite deppad av att en av pappas vänner dog i måndags :( och en av mammas vänner dog i lördags :( fast det var ju värst med det jag fick reda på igår alltså att han hade dött på Måndagen, för det var ju min födelsedag :s jätte kul att alla ska dö just då :( och jag lider med massor av folk som förlorade Anette i lördags :/ och alla som förlorade Robban i måndags :/ Kramar till er alla, det är inte roligt det här, världen ska vara så orättvis och så grym.. Alla saknar er Anette och Robban :'(
R.I.P Robban :'( <3
R.I.P Anette :'( <3
ha det bra där ni är och hoppas vi ses <3

ja det här var inte så roligt, inte nå roligt faktiskt, :s

saknaden är stor när man förlorar någon nära,
alla som säger att tiden läker alla sår,
men jag tycker inte det, i så fall tar det väldigt lång tid
för dom att läka, för min bror dog för 12 år sedan,
På MIN födelsedag! :((( JÄTTE KUL!? neej!!!
mitt sår har fortfarande inte läkt, ´
mamma mår dåligt varje år.
jag ser det :/ varje gång jag fyller år :/

Bror, vi saknar dej! <3
jag älskar dej! <3

Vi alla saknar våra nära och kära nör dom går in i en annan värld! :( <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0