tråk...

ja nu sitter jag här och har tråkigt som vanligt. tänkte jag kanske skulle skriva ett inlägg. jag har fått bloggtorka därför jag inte vart uppdaterad så mkt, men jaja. jag trodde jag skulle till uppsala men så vart det inte, hon skulle ha en annan hund ;P fast det var ju bra också eftersom att hon känner den hunden redan :) jaja jag vill iaf ha fredag så att jag får träffa min älskade och saknade Sandra <3



Sandra, du är min bästaste bästa vän och jag älskar dej från topp till tå
du är som en syster för mig, du lyssnar när jag mår dåligt och du ställer
alltid upp. ja jag kan prata med dig om ALLT precis ALLT! jag lovar att jag
finns här 24/7 om du behöver prata, glöm aldrig det!
jag vet att du inte läser detta men jaja skit samma, kanske
någon som läser och ser hur mkt du betyder för mig. jag vill aldrig förlora dig!
du är min andra helft och kommer alltid vara, inget får komma mellan oss!
INGET!! fast det tror jag inte att det kommer göra heller.
jag är inte hel utan dig, jag utan dig är som havet utan vatten och
luften utan syre. det går inte. jag älskar dej sandra mellqvist! <3


inge mer om sandra nu. hon går endå inte beskriva med ord! ;P <3

jaja idag har jag inte gjort så mkt, suttit i skolan kom hem. vart till mormor och hälsat på :)
sen bar det av hemåt igen och inte har jag gjort så mkt sen dess :P bara suttit här och haft
tråkigt xD haha skit samma xD <3

+ Tack till alla mina vänner som stöttar mig i vått och torrt, det betyder massor, <3<3<3


Ha det bra
Shalala
<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0