trodde inte att det kunde vara du! :(

sitter här och har tråkigt som vanligt, lunch har jag nu och sen har jag en lektion till sen slutar jag (y) och i morgon har jag tre lektioner och slutar 11, då ska jag ner på stan knäppa kort och sen ska jag dra till sandra tror jag, om jag får tag på henne så (a)

sen fick jag reda på en sak igår och det är att en av mina så kallade vänner (inget namn) har gått bakom ryggen på mig! less blir man då och det roliga är att hon/han fattar inte att det är hon/han heller.. -.-' herre gud! :o
dessutom trodde jag verkligen inte att den personen kunde göra något sånt mot mig..

jaja jag ska inte skriva så mkt mer för jag har så trååååkigt.. haha nej men jag har faktiskt ingen lust. tror fan jag ska lägga ner bloggen :o men jag vet inte. kanske kommer på något nån dag att skriva, vilket jag tror är helt omöjligt xD hehe ^^
men jaja, du ska jag dra mig här ifrån och in på bdb och facebook (y)
HEJ DÅ!!!



jagsaknardej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0