äckel!

Ibland önskar jag att allt kunde gå så mycket fortare så man kom till döden någon gång. en evig längtan så man bli uttråkad. men endå vill jag inte att tiden ska gå fortare. jag vill bara härifrån, jag vill inte ha med den människan o göra mer.. jag hatar henne verkligen, men hur fan kan jag göra de? alla säger: man älskar sina syskon innerst inne men jag gör fan inte det jag verkligen HATAR henne! hon förstör mitt liv, jag orkar inte det nå mera. blir det inte slut på det här snart så flyttar jag till en kompis eller så går jag till soc och pratar med dom om att jag vill ha en lägenhet eller så fixar jag ett besöksförbud, bara jag slipper henne! jag har massor att betala nu också! FAN! dörren in till mitt rum och dörrkarmen eller vad fan det heter :s jag bara förstör, mina jävla utbrott hur fan styr man dom!? äsch vafan endå ingen som bryr sig så varför lägga ner enegri?? DRA ÅT HELVETE, JAG HATAR DEJ!!!! :mad:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0