det vart ett låångt inlägg så Enjoy :D

Förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag nu eller inte seriöst iaf, men jag har inte haft så mkt tid, jag har vart borta mycket. visst jag skrev ett inlägg igår men det var säkert inte så speciellt, nej verkligen inte. jag måste bli bättre på att skriva nu :)

igår började dagen med att jag vaknade, käkade frukost, klädde på mig sen ringde jag till Jezzika för hon ville att jag skulle komma in och vara med henne och Jimmy för Jimmy skulle sluta 11 men han slutade 3 :P sen åkte jag iaf in till stan och hem till Jezzika för att vara social med henne tills Jimmy kom :P efter att Jimmy fått vila upp sig åkte vi ner på stan och där mötte vi på Cissie, Mathilda och Elin. vi var med dom ett tag sen vart vi så hungriga så vi åkte hem till Jezzika och gjorde mat :D eller Jimmy gjorde maten :P det var verkligen trevligt att träffa er igen :D oj jag glömde en sak, när vi var nere på stan frågade Mathilda om jag ville följa med henne hem och sova där och jag sa kanske, vi får se om jag orkar för jag var verkligen trött, haha. men tillbaka till Jezzika och Jimmy nu :) när vi varit hos Jezzika ett tag så satt jag och funderade på om jag skulle åka till Mathilda eller inte så jag bestämde mig för att åka dit och vara med henne och Elin :D va pratade, skrattade och sen gick vi ut och gick. efter någon timme eller så, då löste vi mysteriet med dom försvunna brevlådorna xD och sen hände det en sak som inte var roligt och det slutade för mig när jag var på väg hemåt, var ungeför alldeles utanför askers ^^ jaja nu orkar jag inte skriva mer :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0