grattis mormor <3

sitter hemma helt ensam och har tråkigt som vanligt. inge pengar eller gratis sms på mobilen heller så jag kan inte ringa till någon, och jag vet inte vad jag ska göra i helgen heller. kanske stan? jag vet inte.. jag är inte en sån som planerar hela månaden i förväg heller inte en dag i förväg, jag tar dagen som den kommer om jag säger så. har inte så mycket för mig nu och jag vet inte vad dagen har att bjuda p åså vi får se vad som händer.. senare vet jag iaf att jag ska åka till mormor för hon fyller år idag (: GRATTIS MORMOR 77ÅR! (: men nu ska jag kanske försöka göra något eller kanske fortsätta att göra ingenting ^^ hehe.. såå vi ses väl senare
:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0