mamma vart glad för att jag hade städat :D

Mamma vart glad som jag trodde :D roligt tycker jag :P och nu får vi hoppas på att det är skapligt väder i mrogon också så man kan åka till mormor och klippa gräsmattan åt henne också :D om det inte är fint väder så får det bli mer städning så mamma blir ennu mer glad, om det inte är någon som ringer och vill vara då förståss, för jag kan inte ringa för jag har inge pengar på mobilen kvar :( men jag hittar alltid på något att göra :P men nu ska jag snart pallra mig mot sängen för jag börjar bli trött tror jag, eller det känns som så men det kommer väl bli helt annorlunda när jag lägger mig som vanligt ^^ kan garantera att jag inte somnar på en gång men vi får väl se :P

också saknar jag min syster :( <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0