ni vill inte ha med mig och göra mer jag känner det på mig

förlåt för att jag inte har uppdaterat idag men jag har inte orkar och inte haft någon lust.... jag har ingen lust nu heller men jag vill ju inte att ni ska behöva läsa samma hela tiden. vilket ni troligtvis får göra endå... -.-' SUCK! men jaja, kankse hittar på något senare men vad? ingen vill ju endå inte vara med mig så jag får väll sitta hemma och ha tråkigt.. (som vanligt när Lie är borta)


Du har blivit så annorlunda, varför?
jag vill ha tillbaka ditt gamla du, som du var förr
den som alltid fanns där, frågade om man ville
hitta på något men nu, vart har du tagit vägen?
alltid jag som frågar, oftast kommer ni med
undanflykter..
ni vill inte vara med mig, säg bara sanningen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0