trött som ett as!

jag sov över idag -.-' skulle med 8.12 bussen och vaknade
6 men somnade igen och jag trodde telefonen skulle väcka
mig eftersom att jag ställde den på 6.40 men det ringde
inte -.-' och jag vaknade 8.40 så jag hann med 8.47 bussen
och kom precis i tid till mentorstiden :D

Och nu:
Sitter i skolan och har Personlig försäljning och
tycker att jag varit lite eller mycke dålig på uppdateringar
nu men jag har verkligen inte tid. och när jag har tid så
glömmer jag bort att skriva och ibland har jag endå ingen
lust så det spelar inte så stor roll egentligen.. men men
får se om jag blir bättre på att uppdatera snart
vilket jag inte tror att jag kommer bli än så vi får se
när det händer..

men men, nu ska jag fråga läraren lite saker..
så vi ses..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0