haha xd

Sitter nu i soffan för jag har inget att göra än,
jag har iaf ätit frukost och borstat tänderna..

igår när jag gick och lade mig i sänger för sovning
så låg jag med datan till typ halv två, la ifrån mig datan
och sen skulle jag sova men det gick ju som det gick.
somnade kanske halv 3 och sen vid 10 i 3 så får jag
9 sms och vaknar så klart. -.- SIMON!!! :s jaja så då
tyckte jag att när jag redan hade vaknat kunde jag
väl ringa och fråga vad han ville så jag letade
hemtelefonen i en kvart O.o' men hittade den inte
så jag fick slösa bort min sista krona med ett sms så
att han ringde upp, sen pratade jag med han tills
20 i 4.. sen så gick jag och la mig igen men kunde tyvärr
inte somna på en gång så jag kanske låg i sängen till 5
eller nå ;o och jag som skulle vakna 9 ;o men det gick
ju som det gick xD

men nu ska jag gå och klä på mig  ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0