vart med liie <3

sitter nu hemma i datarummet med mamma, har nyss kommit hem från vannsätter och Lie.. vi var ute och åkte lite och stannade på ett ställe sen kom vi på att vi kunde åka till mohed och kika men där var det också dött.. det är ju ingen som är ute och gör något. imorgon blir det nog stan och cruising(?) men jag vet inte vem jag ska gå med. kanske hittar på någon där inne eller så ringer jag till någon coh frågar om jag kan gå med dom? ja jag vet inte som vanligt vad som händer. alltid blir det bågon ändring. plus nu är jag inte säker på att jag kommer skriva ett till inlägg så vi får se det då.. kankse kanske inte, lovar inget men jag ska försöka :)
just nu vill jag bara lägga mig ner och somna in ;o



kanske godnatt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0