ett test igen

bara för att jag tycker synd om er så gör jag ett test för att jag är kass på att komma på något att skriva om, men sen blir det nog ingen mer bloggning idag eh..

T i o  f a k t a

. Namn : Angelica
. Bor: bergvik
. Hårfärg: blont, men snart blir det nog ändring på de å

. Längd: 1,80 (föööör lååååång)
. Frisyr: långt
. Ögonfärg: olika
. Skostorlek: mellan 38 o 40, beror på vilka skor
. Humör: less...
. Vänster eller högerhänt: Högerhänt.

T i o s a k e r o m d i t t l i v
. Har du nånsin varit kär?- kär och kär
. Tror du på kärlek? – inte förens jag sett det....
. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? mhhmmmm
. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? – mm
. Har du någon gång krossat någon annans hjärta?- ja
. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän?  nej vi har bara varit förlovad ;)
. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? mm
. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? ja
. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? det vet väl inte jag eh?
. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? – nee

N i o  s a k e r ;
D e t d ä r e l l e r d e t h ä r
. Kärlek eller pengar? – kärlek
. Vin eller öl? inget!
. Dag eller natt? Natt.
. One night stand eller förhållande? Förhållande.
. Tv eller internet? – Internet.
. Pepsi eller cola? – Cola!
. Vild fest eller romantisk hemmakväll ? beror på vilket humör jag är på
. Färgfoto eller svartvita? – Svartvita.
. Telefonkontakt eller face to face? – Face to face

T i o ”H a r d u n å n s i n”
. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut? haha ja xD
. Har du nånsin velat ta livet av dig? – mjaa
. Har du nånsin gjort något du ångrar? – massor
. Har du hoppat bungy jump? –nej!
. Har du nånsin varit med i en olycka? – nja, eller jaa. men ingen allvarlig

. Har du nånsin ätit en hel tårta? – men nej!
. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? – ja det har jag
. Har du nånsin gått på bio ensam? - men naaj!
. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? – ja
. Har du nånsin tyckt att världen suger? – haha, hela tiden




såå, nu får ni vara nöjd ett tag då va ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0