lagomt less...

idag är jag sådär lagomt less och vill bara hem och lägga mig i sängen och sura! har varit i skolan sen 7.45 och min första lektion började 12.10, alltså den här lektionen! :o
första lektionen visste jag inte först vad vi hade sen när jag kom dit kollade jag på schemat (på datan) och såg att vi hade Information och Layout och jag är klar! fuck tänkte jag, nu har jag ingenting att göra, gick och frågade vad jag skulle göra och fick göra vad jag ville så jag gick iväg och sen kom jag på att vi hade ju ingen svenska heller så då trodde jag att vi skulle börja samhällslektionen 10.30 så när jag väl kom upp dit kom jag på att FAN vi har ju eget arbete! helvete, då hade jag helt plötsligt lunch och skulle börja 12.10 vilket vi gjorde så jag är lagomt less idag som sagt, någon som förstår varför?
plus att jag kom på för typ 5 minuter sen att DET ÄR 1 DECEMBER och jag har ingen adventskalender... suck på det också! :s min dag är helt förstörd rent ut sagt så nu tänker jag inte skriva mer... hej då! hoppas eran dag har varit bättre! :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0