TEST!!!

ja ett litet test nu då :p

ÅRET 20
10


Hur har året 201o varit för dig? bra och dåligt.
Bättre än förra året? helt klart (y)
Har du träffat några nya vänner? Jaa :D
Någonting du aldrig kommer glömma från 2010? ja alla fester med Cissie ;)
Har du flyttat under år 2010? nope!
Har du hittat en ny
låt som du älskar? många de :p
Isåfall vilken? många :p
Har du druckit alkohol? jaoo
Har du rökt? jaoo
Har du kysst en främling? nej

KÄRLEK.

Hur har din kärlek varit 2010? som vanligt...
Har du varit kär? nej!
Har du sagt jag älskar dig till någon? ja, mina vänner och min familj!
Har någon sagt jag älskar dig till dig? jaa mina vänner
Har du haft sex någon gång under året? Nej
Har du haft ett hemligt förhållande? nej

SORG&HÄMD.
Har någon i din närhet tagit självmord? vet inte
Har någon i din släkt avlidit? nej, tur dä!

Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? nej
Har du varit i slagsmål? nej, men nära du xD


PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? ja
Isåfall vad? ---
Har du skämt ut dig? ja, många gånger!
Har du ljugit för en vän? nej, aldrig i hela mitt liv!
Har du varit ute en hel natt? njaa eller, jag vet inte :ö

Har du blivit tagen av polisen?
nope!
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön?
jaa
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? jaa

SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du i? staffan
Har någon varit elak mot dig i skolan
? haha, ja!
Hatar du någon i din skola?
jaaa!
Har du gjort något framsteg? nej det tror jag inte
Har du haft alla rätt på ett prov? nej men nästan ;)

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? ja :)
Har du förlorat en vän? nej, men det var nära!
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? tydligt de, Cissie ;)
Har du gått bakom ryggen på en vän? men varför skulle jag???
Har du ljugit för en bästavän? men varför skulle jag???? :ÖÖÖÖ
Har du haft en relation med en vän? hihi, Cissie ;)
Har du många killkompisar? jajo, eller?

ja nu fick ni ett litet test, skrev iaf något ;)
idag ska jag tll Sandarne och vara med Cissie och Shelle för att kolla på Vampire Diaries (stavas?) :DDD
just nu sitter jag på lektion och ska ha grupparbete ;o ja vem fan ska jag vara med då? INTE EN ENDA JÄVEL! :@ xD

men ja, vi hööörs haj ;)




personligen tycker jag att den här bilden är rätt så fin ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0