*gääääääsp*

hejsan alla trötta x)

jag fick ett sms i går av en människa som tydligen klarar sig utan mig men det märks inte.. jag fattar inte vad det är för mening att ens skriva, jag tänkar aldrig förlåta di, jag vet att det inte funkar och sen bara helt plötsligt skicka ett sms? ;o jag fattar inte det. jag kanske behöver lite utrymme? fast det behöver jag inte för jag saknar dej! jag tänkar på dej hela tiden, jag vill bli din vän igen, du kanske har gjort fel men jag vet att jag också har gjort fel MASSOR med fel.. jag gör det hela tiden och jag fattar inte varför.. men jag är väl sån, jag tänker inte efter före, det ända jag gör är att SABBA allt! men skit samma, jag orkar inte det nu heller.. bajs då!!

nu är det så att jag kom på något att skriva om men det var också depprimerande, shit alltså, mitt liv går ut på DEPP? herre gud.. vilket liv alltså ;o men skit samma.. jag orkar inte bry mig.. jag får väl fortsätta deppa då xP
men jag når ju bra så varför inte.. kanske inte hela tiden men nästan.. ;ooo

och jag satt ju barnvakt som ni vet ;P  och jag sa till Henne att jag villa ha pengar för det, hon bah: GLÖM DET! jag kommer ALDRIG mer ställa upp för den FLÄSKPADDAN nå mer.. man får ju bara skit! FY FAN säger jag bara.. idiot! hon får mig att känna mig helt VÄRDELÖS! vilket jag kanske är i vissas ögon men inte i mina vänners ögon, dom som bryr sig om mig, jagälskarer! <3

i helgen vet jag inte vad jag ska göra, jag kanske ska vara med sandra och jimmy :) men jag vet inte ännu.. sånt som märks.. x) bloggar mer senare kanske, inte säkert än :P hehe ^^
skirver lite om vad jag gjort idag och sånt som jag bruker göra c(:

Pusshejs Bloggen ^^) <3



JAGSAKNARDEJ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0