hahahahha

sitter och tittar på Mr Bean xP hhahhahahhahhahah han är afn rolig ;P
sitter med pappa i soffan och eva vid datan hemma hos eva :)
det går inte vara hos pappa, så jäkla kallt där xD i köket är det 14 grader typ och i vardagsrummet 8 grader typ.. Burrrrrrrrrrrr så kallt. ja jag vill inte vara där när det är så kallt.
och snön bara faller och faller och faller och faller hela jäkla tiden, börjar bli väldigt less nu.. eller börjar, jag ÄR skitless på snöhelvete!!!!!!!! :@
BORT MED SNÖN! UTROTA DEN!
vafan vi kommer drunkna när det smälter ^^ asg*

men nu orkar jag inte skriva nå mer.. Latast i stan jag xD
hej då bloggen ^^




JAGSAKNARDEJSIS! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0