ont i handen :(

ja som rubriken säger så har jag ont i handen.. man kan inte tro att man kan få så ont i en hand av att bli biten av en katt ;o han bara flög på mig.. skulle skrämma bort han/hon från vårt fönster för våran katt blir inte så rolig när hon ska anfalla katten genom fönstret så jag öppnade dörren och skulle skrämma bort den och var ca en halv meter i från den och hann inte reagera förens den satt i handen på mig.. -.-' ONT som faaaaaaa*****n :(( alldeles röd och ser ut som om jag har en pingisboll i handen typ xD kanske inte men den har svällt upp :(


men nu orkar jag inte skriva mer för jag kan bara skriva med en hand :( hej då bloggen ^^.



JAGSAKNARDEJSIS! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0