sitter

och väntar på att turismen ska börja, som jag inte fattar ett skit av xP men jag försöker så gott jag kan iaf och det är ju bra. men nu ska jag inte skriva så mkt, jag orkar  inte det, för jag är så jäkla trött xD hehehehehehe och jag känner mig dryg som satan xP men jag har ingen att dryga mig med :( men om jag hittar på någon i korridoren så ligger dom risigt till c(: hehehahahihih xD men inge mer om det nu då för det är ju sååååå tråkigt xP

''Let it be, let them see
Who they are playing with''

uttaget från
lasse lasse liten(översatt) - ASTA KASK

idag har jag inte gjort så mkt, bara en lektion hitils och sitter på andra lektionen nu :S TURISM :////

imorgon vet jag inte vad jag ska göra, skolan sen hem och softa som F-A-N xP gött de sörru ^^)
hej då x)



JAGSAKNARDEJSIS!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0