skit ful bild.. whatever? ;p

osminkad
oborstad
pyjamas
trött
huvudvärk
ont i magen

hetaste bilden också x)


hemma idag också och troligen i morgon också..
sitter i soffan och kikar på TV lite. vet inte vad jag ska titta på.. finns inget att titta på ju, så vad ska jag göra. jo det blir datan och soffan med pyjamas och ingen ork att kliva upp ;P
men det är soft ibland att bara ligga/sitta och stirra när det inte finns något annat att göra. eftersom att jag ännu inte kommit på något att skriva om så skriver jag att jag FORTFARANDE saknar min sis :( när kommer hon hem? jag vet inte. hoppas hon kommer så snart som möjligt, jag vill verkligen träffa henne nu, det skulle behövas väldigt mycket! min syster är den bästa man kan tänka sig! hon är den finaste, den snällaste och den helt klart underbaraste syster som finns. och det finns mer med henne som är bra, ja, ALLT! går inte att beskriva henne med ord!
sis, jagälskardej! <3





JAGSAKNARDEJ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0